Гарантія та сервіс

Умови гарантійних зобов'язань та сервісного обслуговування

Загальні положення 

  • умови гарантійних зобов'язань та сервісного обслуговування в інтернет-магазині Setevuha.ua регулюються Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12 травня 1991 року для фізичних осіб та договором купівлі-продажу, Господарським та Цивільним кодексом України для юридичних осіб;
  • гарантійні зобов'язання на продані товари передбачає усунення виробничих дефектів протягом гарантійного терміну, або заміну на аналогічний товар у разі неможливості ремонту;
  • відповідальність за якість товару несе фірма-виробник;
  • гарантія підтверджує право покупця виконання безкоштовного ремонту виробу в авторизованому сервісному центрі фірми-виробника, чи у сервіс-центрі магазину. Термін гарантії встановлюється виробником і вказаний у фірмовому гарантійному талоні виробу або гарантійному талоні магазину.
  • підтвердженням гарантійних зобов'язань є заповнений гарантійний лист магазину, або гарантійний талон виробника, в якому обов'язково вказано: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу;
  • рішення про прийняття товару на гарантійний ремонт приймається виключно у сервісному центрі виробника;
  • магазин не несе відповідальності за можливу відмову та/або ухилення від гарантійного обслуговування виробу сервісним центром.
  • оплата товару будь-яким із доступних способів означає беззаперечну згоду з умовами гарантійного обслуговування;
  • магазин не бере на себе зобов'язань щодо заміни гарантійного товару на аналогічний на час ремонту або діагностики, за винятком окремих випадків, що обумовлюються окремо з представниками магазину;
  • право на гарантійне обслуговування має лише безпосередній покупець товару. Наступний перепродаж означає автоматичне перенесення чи продовження прав на гарантійне обслуговування третій особі.

На які товари поширюється гарантія та її терміни

На всі товари, представлені в магазині мережного обладнання (крім витратних товарів, деяких антен та приладів живлення) надається гарантія від виробника. Термін гарантії встановлюється фірмою-виробником та вказується у гарантійному талоні. Залежно від специфіки товару, його особливостей та гарантійної політики виробника термін гарантійного обслуговування становить від 3-х до 60-ти місяців.

Порядок та умови прийому товару на гарантійне обслуговування

У разі некоректної роботи обладнання або його виходу з ладу не з Вашої вини, Ви можете відправити товар (у повній комплектації та з описом проблем, що виникли в період експлуатації пристрою, тестування проводитиметься лише за вказаною у супровідному аркуші несправності, якщо у супровідному аркуші несправність вказана загальними фразами, такий виріб буде протестовано на включення і, за відсутності ознак несправності, повернуто клієнту) до нашого магазину для подальшого гарантійного обслуговування.

Після отримання Вашого товару, фахівці нашого сервісного центру проводять попередню експертизу та оформлюють висновок експертизи:

  • Устаткування вийшло з ладу з вини виробника – виріб вирушає до сервісного центру виробника на гарантійний ремонт. Діагностика та ремонт у сервісному центрі виробника можуть зайняти від 2 тижнів до 3 місяців, залежно від розташування сервісного центру виробника та особливостей товару. Після ремонту або заміни обладнання буде повернуто покупцю;
  • Описані проблеми не виявлено, пристрій працює коректно - товар вирушає назад до покупця;
  • Описані проблеми підтвердилися, але вони виникають внаслідок неправильної експлуатації пристрою, використання для вирішення завдань не призначених для цього класу пристроїв, неправильної роботи системи, в якій працює пристрій - товар вирушає назад до покупця;
  • Магазин не є продавцем цього пристрою, товар не підлягає гарантійному обслуговуванню у нашому магазині – товар відправляється назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт (варіанти платного ремонту можна уточнити у нашого менеджера);
  • Товар вийшов з ладу з вини покупця внаслідок неправильної експлуатації (перелік дефектів, що вказують на неправильну експлуатацію наведено нижче) – товар вирушає назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт;
  • Для цього товару не передбачено гарантійне обслуговування або термін гарантійного обслуговування закінчився – товар вирушає назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт;
  • Обладнання вийшло з ладу НЕ з вини виробника (наприклад, згоріло після грози) – товар вирушає назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт.

Товар приймається на гарантійне обслуговування під час виконання таких умов:

  • Товар має повну комплектацію (включаючи інструкції, диски з програмним забезпеченням, аксесуари тощо), з правильно заповненим гарантійним листом або гарантійним талоном виробника із зазначенням покупця, найменування пристрою, серійного номера виробу та дати продажу. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним серійному номеру та моделі у гарантійному аркуші (талоні) та на упаковці товару (якщо передбачено). Якщо гарантійний лист (талон) відсутній або не заповнений, виріб вважається гарантійним, якщо в базі даних нашого магазину є серійний номер пристрою та документ реалізації, що підтверджує продаж цього пристрою на Ваше ім'я;
  • Товар здається у чистому вигляді повинен мати оригінальну упаковку, у тому числі антистатичну (якщо передбачено), яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру (у деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також має забезпечувати збереження товару під час транспортування). Товари без оригінального пакування (за винятком деяких товарів, що поставляються без пакування), заміні на нові не підлягають;
  • Збережено всі заводські пломби, написи, наклейки та маркування та відсутність сторонніх написів та наклейок;
  • Відсутність слідів відкриття товару, самостійного ремонту чи ремонту у неспеціалізованому сервісному центрі, сколів, тріщин та інших механічних пошкоджень пристрою;
  • Відсутність слідів електричного пробою, пошкодження вхідних ланцюгів, з'єднувальних проводів, задимлення або інших порушень правил експлуатації;
  • До товару має додаватися докладний опис дефектів із зазначенням ситуації, у якій проявляється кожен дефект і наслідки викликані цими дефектами (перевірятимуться ті дефекти, які покупець вказав).
  • У разі приймання гарантійної продукції без клієнта, обов'язково наявність опису вкладення (пакувального аркуша) та вказівки назви клієнта на базі клієнтів компанії. Під час доставки її транспортною компанією необхідно на поштову адресу приймальнику надіслати листа з описом відправленого браку. У темі листа необхідно вказати назву фірми (за базою клієнтів компанії) та суть листа. У відповіді буде написано, що прийнято (не прийнято) та копія документа, за яким ухвалено брак.
  • Доставка товару, до та після гарантійного обслуговування здійснюється за рахунок клієнтів.

Порядок оформлення зданої продукції.

  • Як підтвердження факту здачі продукції, клієнт отримує Акт прийому браку, із зазначенням дати та переліку прийнятої продукції;
  • Оригінал Акту прийому браку – єдиний документ, що підтверджує факт здавання продукції.
  • У разі доставки виробу транспортною компанією факт здачі підтверджується відправкою клієнту електронною поштою копії акта прийому.

Відсутність повної комплектації товару

За відсутності повної комплектації товару (наприклад, кабелю, диска з програмним забезпеченням, пристроїв живлення, оригінальної упаковки) він не підлягає гарантійному обслуговуванню (ремонту або заміні). У разі можливий лише варіант платного ремонту товару крім окремих випадків, які узгоджуються із співробітником сервісного сервісу нашої компанії.

Строки та порядок проведення гарантійного ремонту

Гарантійний ремонт товару проводиться на території фірми-виробника чи авторизованому сервісному центрі виробника. Рішення про прийняття на гарантійне обслуговування приймається представником сервісного центру виробника при попередньому огляді товару у строк до 14 днів, якщо сервісний центр виробника перебуватиме на території України та до 3-х тижнів, якщо сервісний центр виробника перебувати за межами території України. Гарантійний ремонт товару може зайняти від 2 тижнів до 3 місяців, залежно від розташування виробника та особливостей товару.

Якщо в період гарантійного ремонту не вдалося усунути несправності виробу, покупцеві буде надано заміну пристрою. У випадку, якщо даної моделі товару тимчасово немає на складі магазину або він був знятий з виробництва, покупець може отримати назад гроші або замінити несправний пристрій на новий пристрій іншого типу, якщо він готовий оплатити різницю в їх вартості (якщо несправний пристрій дешевший за новий) ціні пристроїв у день заміни. У разі гарантійної заміни виробу на новий – гарантія триває з моменту продажу першого.

 Гарантійному обслуговуванню та іншим зобов'язанням не підлягає

  • Товар із пошкодженим, нерозбірливим заводським маркуванням (модель, номер партії, серійний номер тощо) або гарантійною пломбою виробника чи постачальника. Є сліди їхнього переклеювання.
  • Після закінчення терміну гарантійного обслуговування товару;
  • Товар з наявністю механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • При порушенні правил експлуатації;
  • При несанкціонованому відкритті, ремонті чи зміні внутрішніх компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • При видаленні, зміні або неможливості встановити MAC адресу пристрою;
  • У разі неправильного заповнення або втрати гарантійного талону;
  • Товар із пошкодженнями, спричиненими порушенням правил транспортування, зберігання чи експлуатації;
  • Товар з механічними пошкодженнями, спричиненими потраплянням усередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, комах, тварин тощо;
  • Товар із пошкодженнями, викликаними використанням нестандартного або не пройденого тестування на сумісність обладнання, програмного забезпечення, нестандартних запчастин, комплектуючих, витратних чи чистячих матеріалів. Не дотримання терміну (періоду) технічного або профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для цього виробу;
  • Товар із пошкодженнями, спричиненими невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших зовнішніх факторів (кліматичних та інших);
  • Товар з електричними пошкодженнями (здуті конденсатори, обгорілі або підірвані елементи або доріжки друкованих плат тощо);
  • Товар, експлуатація якого проводилася в неналежних умовах і режимах (висока запиленість приміщення, агресивне довкілля та ін., спроба розгону), або зіпсована з вини покупця;
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються: - на шкоду, заподіяну іншому устаткуванню, що працює у поєднанні з цим виробом; - на сумісність цього виробу з виробами та програмним забезпеченням третіх сторін, у частині їх сумісності, конфігурування систем та встановлення драйверів;
  • За наявності виправлень у гарантійному талоні, порушень або слідів переклеювання гарантійних наклейок, невідповідність серійних номерів товару номерам, зазначеним у гарантійному талоні та на упаковці;
  • При виході з ладу у результаті впливу навколишнього середовища;
  • Товар із пошкодженнями, спричиненими стихією, пожежею, побутовими факторами;
  • Відмова від відповідальності за супутні збитки. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки, пов'язані з використанням або неможливістю використання купленої продукції, включаючи випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати інформації або інших втрат.

Ремонт товарів після закінчення терміну гарантійного обслуговування

Компанія надає можливість післягарантійного ремонту товарів. Цей вид ремонту є платним. З питань даного виду ремонту звертайтесь до наших менеджерів.