Повернення та обмін

Умови повернення або обміну

Обміняти або повернути товар можна за адресою:

Київ, проспект Перемоги 20, фасадний вхід з проспекту Перемоги, пункт прийому-видачі замовлень Setevuha.ua. Графік прийому-видачі замовлень: ПН – ПТ з 9:00 до 19:00, СБ-НД – вихідні. Телефон: (044) 384-02-29

Процедура повернення грошей при оплаті товару карткою Visa та MasterCard:

Кошти повертаються протягом десяти банківських днів на ту саму картку, з якої було сплачено покупку.

Всі товари, куплені у нашому магазині, Ви можете обміняти чи повернути протягом 14 днів. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача" №1023-XII від 12 травня 1991 року для фізичних осіб та договором купівлі-продажу, Господарським та Цивільним кодексом України для юридичних осіб;

Що робити при бажанні обміняти чи повернути товар належної якості?

  1. Надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника.
  2. Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть відповідний висновок.
  3. Якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні та дотримано всіх вимог, товар може бути представлений у магазин для обміну або повернення.
  4. У будь-якому випадку, перед тим, як заявити в магазин про бажання обміняти або повернути товар, покупцю необхідно звернутися в офіційний сервісний центр.

Умови обміну чи повернення товару:

  • Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" № 1023-XII від 12 травня 1991 року для фізичних осіб, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі та договору купівлі-продажу, Господарським та Цивільним кодексом України для юридичних осіб;
  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію тощо;
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • Програмне забезпечення не зазнавало змін чи активації;
  • Для здійснення повернення або обміну товару необхідно мати при собі: товар у повній комплектації, чек/документ придбання товару (витратна накладна) та документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, пенсійний).

Перевірка комплектності

Перевірка комплектності та відсутність механічних дефектів у виробі продавцем або кур'єром повинні здійснюватись при передачі товару у присутності покупця. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації. У цьому випадку іноді можливі варіанти відмінності комплектації від зазначеної в посібнику, оскільки іноді виробник змінює її без попередження та без позначки у посібнику.

Якщо відмінність комплектації є нашим недоглядом, ми його усунемо.

Налаштування та підключення пристроїв

Експедитор (кур'єр) не здійснює налаштування/налагодження/складання/підключення доставленого обладнання. Експедитор виконує перевірку комплектності та перевірку на включення. Якщо вам потрібні додаткові послуги (наприклад, встановлення та налаштування Wi-Fi роутера/точки доступу або монтаж шафи та всіх її комплектуючих, а також встановлення комутаторів, патч-панелей та іншого обладнання).

Перед первинною експлуатацією або підключенням техніки, уважно та в повному обсязі прочитайте посібник з експлуатації!